1,5 KG GODIS


F's systers ena katt, lille Rune! Så sjukt söt. Minns hur rädd jag var för honom i början eftersom han inte har någon päls, men nu tycker jag han är den mysigaste katten i världen som jag dessutom inte blir jätteallergisk av!

1,5 KG GODIS: Igår spenderade jag hela dagen hemma hos mamma med mys med min lillasyster och sen mys med mamma när hon kom hem. Det var så himla skönt att vara där och somna i soffan som jag brukade göra efter skolan när jag bodde där, vara i samma rum som lillasyster utan att behöva säga något för att förstå vad vi båda menade, mysa med mamma och titta på Du är vad du äter, dricka te och prata mer än vi tittar på programmet.

Tog sen min lila cykel och bikeade lugnt hem till Faruk i det härliga vädret, väntade utanför huset tills han kom ut med en skitsnygg ny jacka!

Körde hem till hans syster och mös lite samt blev frestade av deras 1,5kg godispåse så vi fick åka till ICA och köpa dipp och grönsaker, haha. Fortsatte mysa tills jag hade ont i magen och sen höll på att somna i deras sjukt sköna soffa (är trött HELA tiden, måste vara allergin som gör mig så förbenat trött).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0