SJUK UTGÅNG!


I lördags hade jag på mig min nya kavajsak från H&M.

I lördags var det nog den sjukaste utgången jag varit med om på väldigt länge!

Kom in till stan strax innan tolv efter att ha sett Wall Street - som var riktigt bra - och mötte upp Therese, Sandra och Johanna. Tog stämpel på Tivoli, vidare för att shotta och för att sen komma tillbaka och dansa hela natten.


Slutade med världens skrattanfall på Donken när vi käkade med några andra kompisar vi träffade under kvällen. Hade träningsvärk i magen dagen efter och maten tog tio gånger så lång tid att få ner som i vanliga fall.

Therese och jag blev upphämtade av Faruk vid halv fem, släppte av henne och åkte hem och låg uppe och pratade tills fåglarna började kvittra och solen gick upp.

Kommentarer
Postat av: Tess

JAG FICK OCKSÅ TRÄNINGSVÄRK!!!

Haha sjukt! Jag bara nee kan det vara efter skratten? så tänkte jag efter vad jag med gjort men neeej det var skrattanfallen. SJUKT BRA TRÄNING!!!

2010-09-27 @ 23:07:33
URL: http://theresehassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0