JISSES VILKEN DAG...

Bästa vaxet! Om någon säger något annat hittar de på.

Ni anar inte vad som har hänt idag! Sicken dag. Det är ett jäkligt långt inlägg, men det finns helt enkelt så mycket att berätta.

Mötte upp Therese för en runda på stan - letade leggings och jag spontanshoppade lite medan Tess bitchade ner H&M’s personal om en kavaj hon ville byta eftersom en knapp hade gått av.

Hon i kassan nästan vägrade ta emot den eftersom Therese hade den på sig. Det var inte det att den var använd, utan det faktum att hon hade den PÅ sig. Bitchigt svarade Therese ”Så om jag åker nerför rulltrappan, tar av mig kavajen, lägger den i en påse och kommer upp med den så får jag byta den?”. Omg, ni skulle sett kassörskan. Hon fick bytt den direkt.

Nu kommer det värsta.

Vi gick hem till mig och hängde lite. När Tess skulle hem satte jag in vaxet i micron samtidigt som hon tog på sig skorna. Vi snackade lite och jag TOTALGLÖMDE vaxet. Sprang till micron när jag hade stängt dörren och det fullkomligt bubblade upp och vaxet rann ur burken samtidigt som den sjönk ihop. Sprang och öppnade dörren för att skrika på Tess så hon kunde komma upp, hahaha. Slutade med at vi gick ner till KICKS för att köpa nytt och min snälla kompis var så klart tvungen att berätta och visa bild för KICKS-tjejen på mitt smarta drag.

Skyller detta helt på solen som bländade mig och gjorde microdisplayen fullkomligt oläslig när jag satte in tiden.


Kommentarer
Postat av: Tess

Har ni problem med att reklamera något så kom till mig ;) hahaha!

Vaxet är så sjukt klockrent jag komme rha bilden som bakrund nu!!

2010-09-23 @ 21:08:56
URL: http://theresehassons.blogg.se/
Postat av: Michelle

Haha, men du måste ju lägga upp bilden på face eller skicka den eller något!

2010-09-23 @ 21:45:52
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0