EN SNABBIS

Okej, hinner med en liten snabbuppdatering.

  1. Skorna är AMAZING. Så otroligt sköna.
  2. Barnpassningen gick bra, fick dock inte syn på Belinda när vi tittade på Idol men slutauditionen är ju inte slut än, så ska fortsätta spana på tisdag.
  3. Idag ska jag fira min farmor som fyller 85.
  4. Innan dess ska jag hoppa in i duschen och duscha bort powerwalkssvetten från i eftermiddags, sen blir jag upphämtad för att åka till Väla och hjälpa F med en present samt kolla tvättkorg.
  5. Sen hem och bli snygg, för ikväll är det miniutgångsmysdrickavin-kväll.
Sen är det förresten någon som frågat mig vad jag har i min necessär. Förstår inte hur det kan vara intressant men för att stilla personens nyfikenhet kan jag visa lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0