DATE, LUNCH, VÄLA, JACKOR...


Vem visste att Väla hade så här fina toaletter...!?

Min dag började med arbetsförmedlingendate med Migis.
Faruk kom dit lite senare och mötte upp oss för lunch på en mysig plats i solen på söder.

Alldeles för mätta och belåtna gick vi vidare mot stan för jackletning samt lite annat.
Hela Kullagatan och ett par timmar senare bestämde vi oss för att åka till Väla. Och jag, jag som INTE skulle shoppa hittade världens finaste jacka. Började dock gråta när jag såg priset, men efter lite letning (till mig denna gång) hittade jag en underbart mysig jacka för ett rimligare pris.

Nu ska jag klura ut hur Tradera funkar
, för när jag hittade årets vinterjacka slog det mig att jag har alldeles för många jackor. Jeansjackor, trenchcoats, kappor... Och jag som "aldrig" har någon jacka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0