ÅRHUNDRADETS FÖRKYLNING


S A N S L Ö S T beroendeframkallande låt. Hamony, harmony!

 

 

Det har blivit en liten ofrivillig bloggpaus, men har legat sjuk sen i söndags med som mest 39.9 i feber och halsmandlar stora som tennisbollar och värk överallt. Nu är äntligen febern nere och mandlarna börjar lugna sig, så ska faktiskt gå ut och få lite syre nu för första gången på länge.

Men först ska jag ta mig en liten frukost - ja liten måste den vara för allt jag har ätit sen i söndags är:
  • en halv skål kycklingsoppa
  • en macka
  • en liten yoplait-yoghurt

    plus en massa te, mjölk med eukalyptus och halstabletter. Så vi får se hur mycket jag orkar äta. Det "positiva" med att vara sjuk är att man går ner i vikt eftersom man inte känner hunger, det dåliga med att vara sjuk är att man går upp dubbelt så mycket när man börjar äta igen. Trötta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0