SYMICHELLE


Bild

Efter fikan med Therese i Norra Hamnen gick vi in mot stan och gick i lite affärer och kollade outfits till Halloween.
Utanför Buttericks mötte vi upp Faruk för att kolla lite till. Tröttnade på stans utbud så vi tog bussen till Tess, hämtade bilen och cruisade ut till Familia.

Hittade dock inte så mycket där heller (Helsingborg är en jäkligt tråkig Halloween-stad) men kom fram till att jag skulle ta fram symaskinen och sy min outfit istället. Läs: låna Thereses symaskin och få hennes hjälp. Förhoppningsvis blir det bra så jag kanske slipper gå naken.

Just ja! Kom på att jag har en massa bilder i kameran så snart kommer det bildregn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0