LONELY, I'M MISTER LONELY


Ikväll är jag jäkligt uttråkad och ensam.
Egentligen skulle jag inte alls varit uttråkad och ensam, men nu blev det så och jag trodde först det skulle vara skönt och avslappnande att bara vara själv. Men icke. Klättrar som en apa på väggarna och är SÅ rastlös.

Blir det inte bättre får jag ta fram motionscykeln eller något och ge mig själv världens träningsvärk i present tills imorgon. På tal om träningsvärk så tog Faruk död på mig igår på Aktiverum. Vet inte hur många gånger jag tänkte att nä, nu går jag fan här ifrån. Men det gjorde jag inte utan genomled hela skiten.

Och just ja, det finns inget mer störande än när planer ändras. Nä nu åker fan motionscykeln fram. Skämtar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0