FREDAG




Bilderna är från när jag hängde med Therese i onsdags. Hämtade bilderna från hennes blogg.

Min dag är planerad till punkt och pricka, helt sjukt.
Börjar med fredagslunch med pappa och handla efteråt samt hälsa på farmor.
Stan med Migis - behöver nya skor + b-day present till Emelie.
Migis och jag förfestar och fixar oss hemma hos mig.
Bussen till Emelie och fira hennes 20årsdag.
Och sen ska vi in till stan, ska även möta upp Mimmi och Therese!

Så ser min dag ut, puh. Men nu har jag lite bråttom för ska luncha om en halvtimme och har precis hoppat ur duschen, har bara hunnit smörja in mig med bodylotion så nu måste jag dra!

Kommentarer
Postat av: mimmi

wihi!!

2010-10-15 @ 13:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0