FINT

Hade en sjukt bra gårkväll med massa skratt, galna skämt och frågor, dans, 9c-ande, Paula, Lennart, goda godis-shots och en finfin promenad hem klockan fyra på natten med de bästa tjejerna och en stjärnklar himmel.


Inte ens vassa armbågar, bitchiga småtjejer eller konstiga killar kunde förstöra det. För det var precis som det skulle.

En tripp samt utekväll i Malmö är nu ett måste. Mimmi, du måste visa oss din stad! 

Och sen var det det här med bilder och bilder kommer för nu ska jag lördagsmysa med min pojkvän och pussas och titta på film och sånt där ni vet.

Kommentarer
Postat av: mimmi

ja :D jag ska visa upp min stad och mitt solarium haha! puss!

2010-10-17 @ 21:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0