ff

Ligger i sängen med laptopen i knäet och Robinson på TV. Halloweenfirandet igår var riktigt bra om man bortser från att det finns så jävla många människor som är dumma i huvudet och inte kan kontrollera sig. Tackar gudarna för att pappa var hemma och att allt löste sig.

Efter förfesten hemma hos mig drog vi till Tivolis förfest. Och jag drack GT för första gången och det smakade citronskal. Sen gick vi bort till Halloweenfesten på Cirkus och jag dansade till Harry Potter-låten med Zorro, blev runtsvingad av min brandman, dansade med blodiga människor, hängde med coola 20-tals tjejer, käkade nattmat med Catwoman och gick hem hand-i-hand med min bästa bästa brandman.

Bilder har jag inte många av utan bara ett par stycken från när Faruk, Therese och jag var hemma hos mig innan allt folk kom. Jag får helt enkelt snällt vänta på Thereses bilder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, vad göres? :P

2010-10-31 @ 14:42:13
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Petra!<3

sött!

2010-10-31 @ 19:15:30
URL: http://pusspetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0