ÅH SAKNAR SAKNAR


Idag tittar jag på gamla foton och längtar och saknar en massa. Speciellt den fina tiden i ettan när jag träffade Migis, Antonia, Mini och Jenney.



Första bilden som togs på oss fyra - Migis, Antonia, Mini och jag.
Mini, Antonia och jag tog våra mopeder ut till Domsten för att hänga hos Migis.


Jenney, Antonia och jag precis innan vi åkte på världens bästa läger med världens bästa klass.


Jag, Jenney, Antonia och Emma på en rast i ettan.


Jenney, jag och Migis hoppade upp på skåpen i korridoren och posade som tvättäkta fjortisar.


Antonia och jag på min artonårsdag - fyllde ÄNTLIGEN 18!


Antonia och jag på en av våra tuuusen vinkvällar!

Åh, det var fina tider det och jag saknar det så himla mycket. Bara en sån sak att man träffade sina vänner varje dag - det är en himla lyx. Önskar så mycket att jag kunde spola tillbaka tiden ungefär tre år.

Och jag tackar låset som jag hittade hemma i allt-möjligt-lådan i mammas kök, för det var det som gjorde att vi fick kontakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0