101014




Bild från igår när Migis och jag väntade på hennes mamma.

Hade världens mysigaste dag igår. Började med upp tidigt för att följa med Migis till UM och hålla henne lite i handen. Gick en runda på stan. Sen mötte jag upp Therese och strosade runt på stan i flera timmar, såg Michael Jackson, fikade, pratade och planerade.

Mycket senare mötte vi upp Faruk och Jakob för att ta bussen hem tillsammans. Och så fort Faruk och jag kom hem däckade jag i sängen och dreglade lite, haha. Inte nog med att vädret var helt perfekt så fick jag träffa mina bästa på en och samma dag. Hur bra?

Ska möta upp min babe nu för en liten fika och sen blir jag upphämtad av B eftersom jag ska passa kidsen ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0