YOU GOT THAT SOMETHING


LÖRDAG:
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja så jag bara slänger in en massa bilder. Here you go.



Min lördag såg ut som så att Faruk och jag åkte hem till hans syster och katterna, åt pizzarester, drack julmust, tittade på Harry Potter och den flammande bägaren, åt lite chips, klappade katterna och mös.

Pratade sen med Migis som berättade hur kvällens planer såg ut. Cirka två timmar senare stod jag utanför hennes port och vi gick tillsammans ner till stan och Matilda efter ett kort stopp på Petters och Pressbyrån. 



Vi hängde hos Matilda - drack vin och färgglada cider, fixade håret, åt Migis kalla pommes, skrattade och pratade en massa, provade den uppblåsbara sängen, klappade hennes söta katt (eller jag höll mig så långt borta från den som möjligt, blev allergisk bara av att kolla på hårbollen) och när klockan slog tio traskade vi bort mot Tivoli för att se Robin DJ:a tillsammans med Marcus.






Hängde på Tivoli i ett par timmar och sen fick Maria och jag för oss att göra stan på riktigt - GP, Mogwai och PL. Det blev en lite längre runda än vi hade tänkt oss, men väl tillbaka dansade vi loss till massa bra låtar med massa bra människor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0