TRE BILDER FRÅN KATASTROFKVÄLLEN

Hittade precis hemska bilder från Halloween på Facebook, om någon så mycket som tänker tanken på att tagga mig på dem... Vissa var dock inte lika farliga, så de kan jag bjuda på här.


Högst upp i typ mitten står jag i vitt, Faruk i orange och Therese i svart. Vet inte om ni ser Tess händer men eftersom hon var Catwoman gick hon runt och klöste i luften hela kvällen och blev så van vid det att hon gjorde det dagen efter också, haha. 


Eftersom Faruk var brandman blev hans hängslebyxor hela tiden uppknäppta... Men där kom jag som räddaren i nöden och knäppte brallorna hela jäkla tiden, hahaha.


Sist men inte minst - världens bästa bild på Robin i den röda ringen. HAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-11-05 @ 17:47:27
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0