TRÄNING, GOTT GOTT



Peppi och jag på stand up i somras med kall öl,
känns jäkligt långt bort med iscykelbana till gymmet

Träningen idag gick bra, men det är inte lika jobbigt som i början längre. För då ville jag lägga mig på golvet och gråta och kräkas under vissa övningar, men nu är det liksom bara jobbigt och inte döjobbigt. Positivt egentligen, men jag gillar ju att dö träningsvärksdöden som jag gjorde innan, haha. Får kötta med tyngre vikter som jag gjorde idag.

Ja, trots det så sprutade svetten i alla fall och rann överallt. Jevligt gott. På fredag är det Zumba med Therese och Migis, ska bli kul och jag hoppas att det går bättre för min del än sist. Herregud. Min koordination finns ju inte, så ni kan tänka er mig där, försöka hänga med i alla knepiga danssteg medans Therese och Migis (som har dansat i tre år!!!) skuttar runt och gör allt rätt.

Imorgon har jag en del ärenden att springa, sen ska jag antagligen till Väla med min bästa Peppi och på kvällen ska jag passa barn.

Kommentarer
Postat av: Tess

åååh nu fick jag ångest på sverige. BILDEN <3

Håller med om att det går lättare och lättare för varje gång. Därför vi ska köra tyngre och tyngre nu :D KÖTT FIFAN!!!

ses imorgon :)

2010-11-25 @ 01:43:29
URL: http://theresehanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0