MIN LÖRDAG

Hade världens mysigaste lördag. Vaknade upp i Tågaborgs skönaste säng med Helsingborgs bästa kille och två myssugna katter. Efter lite mys blev det frukost och efter frukosten lite mer mys. Låg i soffan hur länge som helst och hade det riktigt bra.


Det blev dags för en sen lunch innan Faruk skulle iväg och träffa några polare. Så vi gjorde egna pommes och åt nuggets till. R i k t i g t bra lördagslunch.








Rune och Pentis sov nästan hela dagen. Det hade jag också gjort om jag hade varit uppe och busat HELA natten. Men min fredagsnatt blev inte speciellt sen - efter jag varit barnvakt åt kiddosen åkte jag till Antonia för att umgås lite (nej, det sjukt långa telefonsamtalet tidigare på kvällen räckte inte. Jag ville ha mer Antonia!) och träffade sen Faruk som hade ätit middag och druckit öl med sina killkompisar.


Detta är Rune. Pentis är på bilden ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0