JAG ÄR ORANGE



Jag har kommit fram till en sak - när jag tonade mitt hår i Loreals 415 blev det lilarött och nu när toningen börjar gå ur har jag blivit orange, eller ja i visst ljus. Speciellt utomhus och i badrum med bra belysning. Hur som helst, jag vet inte riktigt hur jag står till detta. Okej, det kan vara nice att vara orangehårig men vill ha tillbaka färgen jag hade precis när jag tonat det.

Så nu letar jag efter en färg med ungefär samma nyans. Men som sitter och som inte tvättas ur efter ett par veckor. Finns det inte, så får jag helt enkelt ta något annat. Måste färga om håret snarast, det är en sak som är säker. Chokladbrun? Blond igen? Ännu mer rödhårig? Svart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0