HALV ÅTTA HOS MIG


Blondie-Michelle

Powerwalken med Migis var nice och riktigt bra i ventileringssyfte. Följde med henne upp i lägenheten och hängde ett tag efteråt, kollade nyårsklänningar och andades ut lite. Sen gick vi ner i stan och provsmakade ost i Ostbutiken. Migis köpte en sjukt god ost.

Den gjorde mig så sugen på knäckebröd med ost att jag gick raka vägen hem och öppnade "knäckebröds-skåpet". Tomt. Neeej! Så jag skivade ost och åt det plain... Gott var det i alla fall. Stark ost är nog det bästa som finns. Okej, ska sluta tjata om ost. Men mensen gör mig sugen på så konstiga saker. Nya cravings varje månad.

Ska fortsätta titta på Halv åtta hos mig och därefter Robinson. Kanske tröstäta en och annan ostskiva, hahaha. Ska trots allt göra en jobbig sak imorgon. Usch och fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0