FARSDAG

Idag är det farsdag och det har firats genom att vi först var på kyrkogården och tände ljus, sen åkte vi och köpte vit grundfärg till vardagsrummet, blev lite presentöppning och sen började vi måla. Är helt slut efter att bara ha målat halva vardagsrummet! Och imorgon eller på tisdag fortsätter galenskaperna.


Så här såg väggarna ut innan. Färgen var tydligen populär på nittiotalet berättade pappa, haha.






Vitt blev det och nu ska vi bara välja ut en bra vardagsrums-färg.


Blev med bas. Gitarrerna kunde inte vara kvar i vardagsrummet när vi målade så några stycken fick flytta in hos mig, nu ska jag bara flytta bort två stycken från min säng så jag kan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0