DÖDA MIG

Jag är så sjukt trött. Så trött att jag knappt orkar äta min tomatsoppa, som blev förrätt eftersom jag inte kan hålla mig tills fisken är klar. Jag är så trött att jag inte ens orkar lägga upp en bild. Jag är så trött att jag nästan somnade på cykeln på väg hem. Ja, ni fattar, jag är trött.

Passet idag var sjukt roligt men jobbigt. Var mycket parövningar som jag gjorde tillsammans med Therese. Ingen bra idé eftersom vi skrattar alldeles för mycket när vi ska göra övningar ihop, men kul var det. De flesta övningarna var även nya, eftersom vår tränare hade tränat med Paolo Roberto idag, så vi körde hans pass.

Ska gå och se om maten är klar för jag huuungrar ihjäl här borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0