FJORTONDE DECEMBER



FJORTONDE DECEMBER
Therese kom ner till stan för att hjälpa mig med julklappsinhandlingen, som faktiskt gick mycket bättre men vi kommer till det, och för lite Peppitalk. 

Gick först in i affären där jag skulle köpa Faruks julklapp, men den fanns inte längre... Så de skulle skicka den från Malmö så ska in och fixa det imorgon. Efter det gick vi och luktade sönder på Yankee Home, skickade paket på Pressbyrån, sen ville jag nita en tant på Posten som trängde sig STENHÅRT.

Gick i lite mer affärer, tänkte på vad vi skulle köpa till Maja och jag provade en mössa som Therese tyckte såg ut som häftmassa. Jag gillade den även om det var lite häftmassa över den. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0