TOLFTE & TRETTONDE DECEMBER




SÖNDAG
Igår hade jag en ganska lugn söndag och glömde helt bort lussevakan. Så det slutade med att Faruk och jag lussevakade på vårt eget vis hemma hos mig. Men innan dess hade vi lagat supergod mat, klätt "julgranen" och gjort knäck (som aldrig vill stelna). Tittade även på I am Legend som är så jäkla bra!



MÅNDAG
Idag har det varit full rulle. Gick först till Swedbank. Sen var tanken att jag skulle skicka både kameran och telefonen, men eftersom ingenting går som jag tänkt mig får det bli imorgon. Hoppas att ingen blir besviken.

Missade Väla-bussen men träffade min baby som tränat så han höll mig sällskap. Fick även i mig lite frukost (som jag helt glömt bort). Tanken var att jag skulle ha inhandlat alla mina julklappar när jag sen var på väg hem. Så blev det ju så klart inte, fick dock köpt en till min lillasyster!

Träffade moster på Väla som bjöd oss på fika. Sen hade mina kusiner julspel som var mindre bra, förutom när Nick kom in när de andra sjöng en slow version av Jingle Bells, sa "Nej nej!" och sen började Basshunters Jingle Bells spela och alla kids började hoppa. 

Efter julspelet var det sista passet med instruktören som ska sluta nu, så hon avslutade med ett SJUKT köttigt pass. Migis var också med. Lite roligt att hon gick på det första gången när det var som jobbigast, misstänker att alla tre (Migis, Tess & jag) kommer ha sån fruktansvärd träningsvärk imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0