SPONTANFIKA




MYSFIKA Kom hem från en spontan mysfika med Tess och Maja för ett tag sedan (ja... mer än en timme då alltså). De jävlarna ringde mig när jag låg i tröttkoma i sängen strax efter nio och bara HEEJ ska du med och fika? 

Det var en tjej som hade glömt ta av prislappen/tagen på sin tröja och nedför ryggen hängde det en stor, svart lapp. PINSAMT! Hade nog dött om det hände mig. Och tjejerna bakom oss skrattade så mycket att de höll på att trilla av sina stolar.

Annars idag så har Tess och jag handlat nyårsmaten och som det ser ut nu kommer maten bli jäkligt god. Tänker dock inte berätta vad som står på menyn, för det får ni se när bilderna kommer upp här på bloggen. Retligt?

Har nyss pratat med Farrelarre i minst en halvtimme om vad vi ska dricka på nyår, haha. Kan inte tänka klart, är nämligen fortfarande i matkoma efter att vi åt middag hos mormor idag. Shit. Bantning och träning nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0