JULSTÄMNING


När jag kom hem idag mötte jag upp en helt genomsvettig pappa utanför porten som stod och svalkade sig lite. Han hade nämligen letat fram det lilla julpynt vi köpt sen vi slängde allt pynt vi samlat på oss i alla år. 

Ja, det är faktiskt sant att vi slängde ALLT vårt julpynt för två år sedan. När vi fick mögel i vår lägenhet var vi tvungna att evakueras - detta hände mitt över julen så vår inställning till julen blev allt annat än positiv eftersom allt vändes upp och ner och hela julen förstördes.

Men nu har vi samlat på oss en stackars pappkasse med julpynt. Julgran bojkottar vi dock helt hemma och har istället en gitarr som vi pyntar, haha. Firar nämligen alltid hos min moster som har världens största julgran.


Våra grannar har gjort mysstämning i trappan med en tomte som alltid har ljus i sin lykta.


Här är några som är ambitiösa när det kommer till julafton.


Samma hus som på bilden ovan. Det är helt underbart att gå förbi deras hus uppe på Tågaborg, julkänslan man får är helt sick.



Kommentarer
Postat av: Tess

Det är en handikappad man som bor där :9 My hooood ;)

2010-12-12 @ 23:02:33
URL: http://theresehanssons.blogg.se/
Postat av: Michelle

Nä, är det? Han är SJUKT bra på att julpynta iaf!

2010-12-13 @ 11:56:48
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0