JULKALENDER: LUCKA NUMMER 1


Nu börjar lucköppningen i min adventskalender från The Body Shop!
Öppnar en lucka för varje dag och visar innehållet här i bloggen.

Lucka nummer ett innehåller ett ekologiskt Rainforest-schampo som innehåller vitplister, tång och aloe vera. Det är skapat speciellt för fett hår och rengör milt men effektivt för att avlägsna överflödigt fett. Håret känns alltså fräscht och nytvättat längre.

Så står det på deras hemsida men innan jag provar det måste jag vänta ett par dagar för jag har nyligen tvättat håret. Mitt hår håller sig fräscht väldigt länge just för att jag försöker att inte tvätta det med mindre än tre dagars intervaller.


Kommentarer
Postat av: snickapela

det hade jag kunnat berätta för dig! haha för helen har också den kalendern :)

2010-12-01 @ 22:15:33
URL: http://snickapela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0