FULL RULLE


Shit, vilken dag! Full rulle ända sen jag vaknade.
Faruk och jag började dagen med nybakta surdegsbullar med rostbiff och senap, sen kom pappa och hämtade mig för att bland annat handla lackfärg och lackpenslar. Sen åkte vi vidare till nästa affär för schampo, duschtvål och andra badrumsartiklar och slutligen vidare till den tredje affären för att köpa mat. Är sjukt tacksam över att vi delade upp mat- och badrumsinköpen. Hade blivit waaay too much att bära om vi kombinerat dem i samma affär.

Sen åkte papps och jag hem för att laga mat och det blev råbiff, så jävla gott. Jobbar dock fortfarande på att bli lika grym som mamma på det och har en bit kvar om jag säger så.

Nu sitter jag i soffan och halvtittar på Postkodmiljonären och ska strax lägga in bilderna på min Sony Ericsson P1i som snart kommer upp på Tradera. Där jag även lagt ut min Nikon Coolpix för utropspriset 300. Så vill ni köpa en grym kamera för ett obefintligt pris så gå in och buda.

UPDATE: Mobilen kommer upp på Tradera först imorgon, bilderna blev kassa. Men så länge kan ni gå in och buda på min kamera, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0