BRUTEN


Så här ser min fina ut med sin mitella
Största delen av gårdagen spenderade jag i sängen (nej, jag var själv) och försökte sova bort min lilla förkylning jag fick efter snösolningen med Tess. Och faktiskt, efter många timmars sömn, te, vila och vitlökig mat har jag lyckats må bättre. Alltså blev det ingen träning igår. 

Min man åkte även till lasarettet igen och fick diagnosen - bruten. Så fort jag läste SMSet gick jag upp till akuten och höll honom sällskap. Just när vi satt och valde färg på gipset kommer en läkare in och säger att det inte kommer behövas eftersom frakturen var så liten. Men ändå - han satt på akuten i tio timmar med bruten arm och blev i princip hemskickad... Jävligt förbannad flickvän.


Kommentarer
Postat av: Tess

haha aww ! Sån fick mamma också ha när hon bröt nyckelbenet

2010-12-03 @ 14:21:12
URL: http://theresehanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0