BODY SHOPS ADVENTSKALENDER


Och om jag får lov att låta bortskämd så börjar jag faktiskt bli rätt missnöjd med Body Shops adventskalender.
Jag fick den största och dyraste och ändå är det bara småsaker i den. Flaskorna i lucka 1 & 2 är 60 milliliters flaskor, alltså skitsmå. Tvättade håret med schampot i lucka ett och det är typ redan slut.

När F köpte den frågade han vad skillnaden var på de olika kalendrarna och de svarade att i den minsta/billigaste var det mest prover och inte lika dyra saker. Och självfallet var det då tvärtom i den största/dyraste. Men om jag nu får 60ml flaskor i den största undrar jag då hur små och billiga saker man får i den minsta.

Men förhoppningsvis blir det bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0