ARTONDE & NITTONDE DECEMBER




LÖRDAG
Igår hade jag en sjukt mysig dag med Faruk och sen på kvällen kom Therese hit och F åkte till Michaelas avskedsfest. Tess och jag hade en snabb kvällsfika där vi planerade nyår men även hann prata om en massa annat samt lite ventilering. Ser fram emot nyår riktigt mycket nu, kommer nog bli riktigt nice. 

Har även planer inför juldagen nu, så om en vecka ligger jag antagligen jefligt bakis i min säng efter en hård kväll. Ska ut på stan imorgon och köpa en klänning jag antagligen ska ha på juldagen, så fin!



IDAG
Idag vaknade F och jag upp riktigt sent, fick lite panik och över att jag sovit bort halva dagen. Åt soppa till frukost, haha, sen åkte jag ner till stan och köpte pappas julklapp som jag nyss slagit in. Jag gillar inte när de i affären slår in mina julklappar.

1. De blir opersonliga
2. Man kan se var julklappen kommer ifrån utan att man ens öppnat den
3. Älskar att pyssla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0