20, 21, 22 DECEMBER




MÅNDAG
I måndags hade jag rätt många saker som skulle fixas innan jag kunde möta upp Therese och Maja. Bland annat hem till farmor och lämna lite saker och ta ut pengar till henne, dra till Posten, ringa ett par samtal, skicka några mejl och köpa en klänning.

När det var klart mötte jag upp Therese och Maja för fika och update på Waynes, sen blev det en liten runda på stan också. Provade min Body Shop-mascara också.



TISDAG
I tisdags var det full rulle - vaknade tidigt för möte med Caroline. Efter mötet körde Faruk och jag hem till honom så han kunde byta om, hämtade hans syster och åkte sen hem till hans andra syster för att hänga där tills vi skulle ta hennes vovve Chili till veterinären. 

Var ute med Chili två gånger i den fruktansvärda kylan (så jävla kallt!!!) och sen kom min moster och hämtade upp mig. Åkte till ICA, sen hem till dem och hade världens bästa prat. Sen kom resten av familjen hem och jag busade med kiddosen som jag passade resten av kvällen. F kom och höll mig sällskap sista halvtimmen, körde sen hem till honom och gjorde lussekatter mitt i natten.



IGÅR, ONSDAG
Jag kände mig lite krasslig och sov i en evighet, efter lite mat åkte vi hem till Faruks ena syster och mös med katterna, åt massa julgodis och snackade tills klockan blev mycket. Körde hem och avslutade vårt Stieg Larsson-maraton genom att titta på Luftslottet som sprängdes - bästa Millennium-filmen enligt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0