VARFÖR DENNA STÄNDIGA BESLUTSÅNGEST?


Sitter och kollar skor på nätet, vårskor så klart! Måste ju inviga våren (som förhoppningsvis snart kommer, ser dock ut som det ska börja regna snart) med ett par nya skor! Funkar inte annars. Kan dock inte bestämma mig för vilken färg eller modell jag vill ha, så det hela kanske slutar med att jag köper fem par nya skor?

Annars då? Jo, träningspasset blev riktigt svettigt och jag har hittat några nya träningslåtar som peppar mig riktigt mycket. Kan nog inte skriva vad det är för låtar här, det blir för pinsamt då. 

Funderar på hur min kväll ska se ut... Alternativ ett är utgång, på en TORSDAG, jag vet! Alternativ två är plugg och kanske till och med få klart en fråga på hemtentan och det sista alternativet är att jag bara går och lägger mig. Är nämligen väldigt sugen på att se Blue Valtentine, som för övrigt har fått sjukt bra kritik, böla lite och sen sova.

Kan inte bestämma mig.

Dumma beslutsångest. Kan det inte bara sitta någon på ens axel som säger och bestämmer hur man ska göra? Allt hade blivit så mycket lättare utan alla valmöjligheter. Kvittar om det så handlar om skor, skola, vad man ska äta eller vad man ska titta på för film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0