VARFÖR TAR PERSONAL PÅ DIVERSE STÄLLEN EN INTE PÅ ALLVAR OM MAN KOMMER SJÄLV UTAN PÄRONEN?


Min bild från Veronica Maggio på Sofiero, Helsingborg, den 6e juli

Har packat en liten väska med nödvändigheter för två övernattningar hos moster och kidsen.

Kommer hem torsdagkväll/fredagmorgon och ska då kolla upp frysning av mitt Aktiverum-kort... Pratade med en sur jävel på Aktiverum efter morgonens Body Pump-pass och enligt henne var det i princip omöjligt.

När jag skaffade kortet var det minsann inga problem. Så ska dit och prata med NÅGON ANNAN nästa gång (Maja har tydligen också haft massor av problem med henne) och kanske till och med ta med min pappa. 

Varför är det alltid så, att när man har med sig någon av föräldrarna blir det andra bullar? Då jäklar blir det fart på dem. Trötta mig!

Ja, det jag ville säga var att: nu drar jag till mina kusiner, haij!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0