KUL OTURSDAG

Detta är min sista riktigt lediga dag innan jag drar, sista dagen innan jag har massa att fixa/innan jag jobbar osv. Också kan INGEN ses!

Therese skulle tydligen träffa Tammy ikväll och sova över med henne.

Maja skulle träffa några gamla klasskompisar.

Antonia kunde inte ses för Jimmie och Niko skulle komma.

Eller oj! Någon kunde! Migis kan! Weeehooo!!!! Dagen är räddad!!!


Bra, då har jag något att göra istället för att tänka på att ingen kan träffa mig min sista lediga dag. Kände mig rätt så inte omtyckt där ett tag när jag fick nej på nej på nej på nej...

Kommentarer
Postat av: - J U L I A

- Okeey , allt bra? :D

2011-07-26 @ 16:27:21
URL: http://julisan.blogg.se/
Postat av: Maja

Fråga inte sista dan nästa gång ;) PLANERARN! haha

2011-07-27 @ 09:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0